Bugun...

Geliboluspor Basketbol Takımı İl Üçüncüsü

facebook-paylas
 Tarih: 30-04-2019 16:52:00

Geliboluspor Basketbol Takımı İl Üçüncüsü

2018-2019 Çanakkale İsmet Badem Basketbol Sezonu ödül töreni Pazartesi günü Anafartalar Spor Salonunda gerçekleştirildi.
Düzenlenen ödül törenine ilçemiz spor kulüplerinden Geliboluspor da katıldı. 2018-2019 Çanakkale İsmet Badem Basketbol Sezonunda mücadele eden Geliboluspor U14 ve U16 Kız Basketbol takımı sezonu il üçüncüsü olarak tamamladı. Anafartalar Spor Salonunda düzenlenen ödül töreninde Geliboluspor Basketbol takım antrenörü ve sporcular ödüllerini aldılar.
Ödül töreninin ardından Geliboluspor Kulübünü tebrik eden Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Emre Özdemir; “Kulüp Başkanı Mevlüt Can’ı, Basketbol Şube Sorumlusu Atilla Eraslan’ı Antrenör Taylan Gülmeden’i ve sporcularımızı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.
Haber: Nermin KAYA

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI