|
Tweet |
2018-2019 Çanakkale İsmet Badem Basketbol Sezonu ödül töreni Pazartesi günü Anafartalar Spor Salonunda gerçekleştirildi.
Düzenlenen ödül törenine ilçemiz spor kulüplerinden Geliboluspor da katıldı. 2018-2019 Çanakkale İsmet Badem Basketbol Sezonunda mücadele eden Geliboluspor U14 ve U16 Kız Basketbol takımı sezonu il üçüncüsü olarak tamamladı. Anafartalar Spor Salonunda düzenlenen ödül töreninde Geliboluspor Basketbol takım antrenörü ve sporcular ödüllerini aldılar.
Ödül töreninin ardından Geliboluspor Kulübünü tebrik eden Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Emre Özdemir; “Kulüp Başkanı Mevlüt Can’ı, Basketbol Şube Sorumlusu Atilla Eraslan’ı Antrenör Taylan Gülmeden’i ve sporcularımızı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.
Haber: Nermin KAYA
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora