|
Tweet |
Süper Amatör Ligde sezonun bitmesi ile birlikte Geliboluspor veda yemeğinde bir araya geldi. Belediye Başkanı Mustafa Özacar’ın da katıldığı sezon sonu veda yemeğinde Geliboluspor Kulüp Başkanı Mevlüt Can, Yönetim Kurulu üyeleri, teknik heyet ve futbolcular katıldı.
Süper Amatör Ligde şampiyonluk için son ana kadar mücadelesini sürdüren ve bu mücadeleyi Bozcaadaspor ile girdiği baraj maçında kaybeden Geliboluspor Kulübünün Kumsal Restaurant’ta düzenlediği sezona veda yemeğinde bir konuşma yapan Belediye Başkanı Mustafa Özacar tüm ekibi tebrik etti. Tüm sezon boyunca başarılı bir oyun çıkaran Geliboluspor’un gelecek dönemde çok daha iyi bir sezon geçireceklerine inandıklarını belirtti.
Geliboluspor Kulübü Başkanı Mevlüt Can, her şartta desteğini esirgemeyen Başkan Mustafa Özacar’a teşekkür etti.
Haber: Mehmet BOZKURT
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora