Bugun...

Geliboluspor’dan Sezona Veda Yemeği

Belediye Başkanı Mustafa Özacar, Süper Amatör Liginin bitmesi üzerine Geliboluspor Kulübü ile veda yemeğinde bir araya geldi.
facebook-paylas
 Tarih: 30-04-2019 16:44:39

Geliboluspor’dan Sezona Veda Yemeği

Süper Amatör Ligde sezonun bitmesi ile birlikte Geliboluspor veda yemeğinde bir araya geldi. Belediye Başkanı Mustafa Özacar’ın da katıldığı sezon sonu veda yemeğinde Geliboluspor Kulüp Başkanı Mevlüt Can, Yönetim Kurulu üyeleri, teknik heyet ve futbolcular katıldı.
Süper Amatör Ligde şampiyonluk için son ana kadar mücadelesini sürdüren ve bu mücadeleyi Bozcaadaspor ile girdiği baraj maçında kaybeden Geliboluspor Kulübünün Kumsal Restaurant’ta düzenlediği sezona veda yemeğinde bir konuşma yapan Belediye Başkanı Mustafa Özacar tüm ekibi tebrik etti. Tüm sezon boyunca başarılı bir oyun çıkaran Geliboluspor’un gelecek dönemde çok daha iyi bir sezon geçireceklerine inandıklarını belirtti.
Geliboluspor Kulübü Başkanı Mevlüt Can, her şartta desteğini esirgemeyen Başkan Mustafa Özacar’a teşekkür etti.
Haber: Mehmet BOZKURT

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI