Bugun...

Görme Engelli Öğrencilerden Hastane Ziyareti

facebook-paylas
 Tarih: 30-04-2019 16:53:20

Görme Engelli Öğrencilerden Hastane Ziyareti

Yahya Çavuş Görme Engelliler İlkokul ve Ortaokulu öğrencileri, İlçe Emniyet Müdürü Şafak Özkan, Okul Müdürü Ali Demirdağ,Öğretmenleri ve İlçe Emniyet Müdürlüğü personeli, Gelibolu Şehit Koray Onay Devlet Hastanesi’ne giderek ellerindeki çiçeklerle hastanede tedavi gören büyüklerini ziyaret ettiler.
Ziyaretin amacı, kalpleriyle gören, en temiz ve saf duygularıyla sevgilerini veren, çevresine ışık saçan çocukların hasta ziyaretinin önemini kavraması, bir tebessümün, güler yüzün, tatlı dilin, hatırlanmanın hasta birisine verdiği mutluluk, hayata  bağlanma isteğine katkı sağlamalarının huzurunu yaşamalarıydı. 
Yahya Çavuş Görme Engelliler Okulu öğrencileri ile İlçe Milli Eğitim Müdürü Şafak Özkan ve emniyet personeli ilk olarak Başhekim Burak Demirca’nın odasında, hastane ve doktorluk mesleği hakkında Başhekimden bilgi aldılar. Daha sonra hastane çalışanları ve hemşireler ile hoş sohbet eden öğrenciler, ziyaretlerini hasta odalarında devam ettirdiler. 
Görme Engelli Öğrencilerin kendilerini ziyarete geldiğini gören hastalar duygusal anlar yaşadılar. Gözleri dolu dolu “Bizim de torunlarımız var” diyerek duygulanan ve çocukları çok sevdiklerini, çok mutlu olduklarını ifade eden hastalar, sevimli öğrencilerin ziyaretinden dolayı çok memnun olduklarını dile getirdiler. Hasta büyüklerinin hayır dualarını alan öğrenciler, bu güzel ziyaret ve örnek davranışlarının verdiği mutlulukla hastaneden ayrılarak okullarına döndüler. Haber: Cevriye ŞAHİN

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI