|
Tweet |
Lösev Gelibolu Şube Başkanı Neslihan Gümüş ve Yönetim Kurulu Üyeleri ikinci standını 100.Yıl Ortaokulu’nda açtı.
Açılan stantta kırtasiye malzemeleri,kupa,oyuncak çeşitleri satışa sunulurken açılan stanttan elde edilen gelir Lösev Şube Başkanlığına iade edildi. Lösev Gelibolu Şube Başkanı Neslihan Gümüş” desteğiniz için okul müdürümüze, öğrencilerimize ve velilerimize teşekkür ederiz daha birçok okulda stant açmaya devam edeceğiz. Lösemili kardeşlerimize desteklerinizi esirgemeyin “sözlerini ifade etti.
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora