Bugun...

ÖĞRENCİLERE SAĞLIKLI YAŞAM VE DENGELİ BESLENME EĞİTİMİ VERİLDİ

İlçe Sağlık Müdürü Çiğdem Şeker tarafından ilçemiz Gazi Süleyman Paşa İlkokulu öğrencilerine sağlıklı yaşam,yeterli ve dengeli beslenme eğitimleri düzenlendi. Okul sağlığı çalışmalarıyla ilgili bilgi alışverişi yapıldı.
facebook-paylas
 Tarih: 07-02-2019 06:44:09  -   Güncelleme: 07-02-2019 06:53:09

 ÖĞRENCİLERE SAĞLIKLI YAŞAM VE DENGELİ BESLENME EĞİTİMİ VERİLDİ

       İlçe Sağlık Müdürü Şeker minik öğrencilere dengeli ve düzenli beslenme ile ilgili bilgiler verirken; onların yaşlarına uygun olarak görselli slayt uygulamalı resim temalarıyla sağlıklı beslenme konusunu aktararak, sabah kahvaltısının önemli olduğunu da vurguladı.
Şeker; gün içerisinde bol bol su içmeleri gerektiğini  ve yine bol sebze,meyvenin de sağlıklı beslenme yönünden tüketmeleri gerektiğini öğrencilere aktardı. Türkiye genelinde bağımlılıkla mücadele eğitimi çalışmaları kapsamında  ilçemizde ilkokul düzeyi eğitim veren tüm okullarda öğrencilere faydalı bilgiler içeren broşür dağıtımı yapıldı 
İlkokul düzeyi öğrencilere okulda temizlik eğitimi, doğru beslenme ,kişisel temizlik, uyku düzeni hakkında öğrencilerin günlük hayatlarında kendileri de dikkat edip, uygulayabilecekleri bilgiler içeren broşür verildi.
Detaylı bilgi almak isteyen ebeveynler veya öğrenciler http://ilkokul.tbm.org.tr adresinden detaylı bilgi alabilirler.

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI