|
Tweet |
İlçe Sağlık Müdürü Şeker minik öğrencilere dengeli ve düzenli beslenme ile ilgili bilgiler verirken; onların yaşlarına uygun olarak görselli slayt uygulamalı resim temalarıyla sağlıklı beslenme konusunu aktararak, sabah kahvaltısının önemli olduğunu da vurguladı.
Şeker; gün içerisinde bol bol su içmeleri gerektiğini ve yine bol sebze,meyvenin de sağlıklı beslenme yönünden tüketmeleri gerektiğini öğrencilere aktardı. Türkiye genelinde bağımlılıkla mücadele eğitimi çalışmaları kapsamında ilçemizde ilkokul düzeyi eğitim veren tüm okullarda öğrencilere faydalı bilgiler içeren broşür dağıtımı yapıldı
İlkokul düzeyi öğrencilere okulda temizlik eğitimi, doğru beslenme ,kişisel temizlik, uyku düzeni hakkında öğrencilerin günlük hayatlarında kendileri de dikkat edip, uygulayabilecekleri bilgiler içeren broşür verildi.
Detaylı bilgi almak isteyen ebeveynler veya öğrenciler http://ilkokul.tbm.org.tr adresinden detaylı bilgi alabilirler.
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora