|
Tweet |
Tüm Muhtarlar Derneği Başkanı Mehmet Ergül tüm muhtarlar adına il genel meclis üyesi Ferhat Özger’e teşekkür dileklerini sundu. Tüm Muhtarlar Derneği Başkanı Ergül “ 2014-2019 İl Genel seçimlerinde İl Genel Meclisine seçilen Ferhat Özger’in bu 5 yıllık hizmet sürecinde gecesini gündüzüne katarak, hiçbir ayrımcılık yapmadan, köylerimize getirdiği hizmetler, hem köy muhtarları ve vatandaşlarımız tarafından taktir ve şükranla karşılanmıştır.
Önümüzdeki yerel seçimlerde de Muhtarlar Birliği olarak Ferhat Özger ‘in bu hizmetine devamı en büyük dileğimizdir”sözlerini ifade etti.
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora