|
Tweet |
Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen mezuniyet töreni, öğrenciler, veliler, öğretmenler ve davetlilerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Okulun mezun olan öğrencileri için düzenlenen törende duygu dolu anlar yaşanırken, öğrenciler eğitim hayatlarının önemli bir aşamasını tamamlamanın sevincini yaşadı.
Törene katılan İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Aydın, yaptığı konuşmada mezun olan öğrencileri tebrik ederek, bundan sonraki eğitim ve çalışma hayatlarında başarılar diledi. Öğrencilerin bilgi, beceri ve değerlerle donanmış bireyler olarak ülkenin geleceğine önemli katkılar sunacağına inandığını belirten Aydın, öğrencilerin yetişmesinde emeği geçen okul yöneticilerine, öğretmenlere ve velilere teşekkür etti.
Mezuniyet programında öğrenciler diplomalarını alırken, kep atma seremonisiyle mezuniyet coşkusunu doyasıya yaşadı.
İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından mezun olan öğrenciler tebrik edilerek, yeni hayatlarında sağlık, mutluluk ve başarı dileklerinde bulunuldu.
Haber: Hilal GEZER
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora