|
Tweet |
Millî Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli (TYMM) doğrultusunda öğretmenlerin mesleki, kültürel ve sosyal gelişimlerini desteklemek amacıyla hayata geçirilen Gelibolu Öğretmen Akademileri programlarının yıl içerisindeki son oturumu gerçekleştirildi.
Gurme Restoran’da düzenlenen programda, Gelibolu Belediye Başkan Yardımcısı Süleyman Burak Batır, “Damaktaki Gelibolu” başlıklı sunumuyla Gelibolu’nun köklü mutfak kültürünü, yerel lezzetlerini ve gastronomi mirasını öğretmenlerle paylaştı.
Katılımcılar, Gelibolu’nun tarihî ve kültürel birikiminin önemli bir parçası olan yöresel yemekler ve gastronomik değerler hakkında kapsamlı bilgiler edinme fırsatı buldu.
Programa; Gelibolu Belediye Başkanı Dr. Ali Kamil Soyuak, İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Aydın, Profesyonel ve Eğitmen Aşçı Şef Eyüp Kemal Sevinç, Gelibolu Belediyesi Başkan Yardımcısı Birol Gez ile yönetici ve öğretmenler katıldı.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin kültür aktarımı, yerel değerlerin yaşatılması ve öğretmenlerin çok yönlü gelişiminin desteklenmesi hedefleriyle örtüşen programda, Gelibolu’nun gastronomik zenginlikleri üzerine verimli bir söyleşi gerçekleştirildi.
Bilgi, kültür ve yerel değerlerin buluştuğu anlamlı etkinlikle birlikte Gelibolu Öğretmen Akademileri, 2025-2026 eğitim öğretim yılı içerisindeki faaliyetlerini başarıyla tamamlayarak öğretmenlerin mesleki ve kültürel gelişimlerine katkı sunmaya devam etti.
Haber: Cevriye ŞAHİN
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora