Bugun...

SODAM’ın Yıl Sonu Sergisi Açıldı

facebook-paylas
 Tarih: 23-06-2026 20:12:17

SODAM’ın Yıl Sonu Sergisi Açıldı

Gelibolu Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı bünyesinde faaliyet gösteren Sosyal Dayanışma Merkezi (SODAM) ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü - Gelibolu Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenen yıl sonu sergisi eski iskele sahilinde açıldı.
Serginin açılışına Gelibolu Kaymakamı Cihat Koç ve eşi, MHP Gelibolu İlçe Başkanı Murat Şarlak, CHP İlçe Kadın Kolları Başkanı Öznur Türk, kurum müdürleri, kursiyerler ve vatandaşlar katıldı. Açılışın ardından davetliler sergide yer alan eserleri inceleme fırsatı buldu.
Sergide, el sanatları, dikiş-nakış, rölyef ve takı tasarımı başta olmak üzere çeşitli kurslarda eğitim alan kursiyerlerin yıl boyunca hazırladığı çalışmalar beğeniye sunuldu.
Sosyal Dayanışma Merkezi Proje Koordinatörü Güzide Dağ, sergiyle ilgili yaptığı açıklamada, “SODAM’da bu yıl 137 kursiyerimiz çeşitli kurslardan faydalandı. 2025-2026 eğitim öğretim yılında kursiyerlerimizin hazırladığı eserleri yıl sonu sergimizde vatandaşlarımızla buluşturuyoruz” dedi.
Sergiyi gezen Gelibolu Kaymakamı Cihat Koç ise kurslar hakkında yetkililerden bilgi aldı. Kursiyerlerle sohbet eden Koç, ortaya koydukları başarılı çalışmalardan dolayı kursiyerleri ve usta öğreticileri tebrik ederek emekleri için teşekkür etti.
Haber: Cevriye ŞAHİN

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI