|
Tweet |
Büyük Birlik Partisi (BBP) Gelibolu İlçe Teşkilatı tarafından, merhum Genel Başkan Muhsin Yazıcıoğlu ve tüm şehitler anısına mevlit programı düzenlendi. Gazi Süleymanpaşa Camisi’nde cuma namazının ardından gerçekleştirilen programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Kadın Kolları Başkanı Sevda Durdabak, Teşkilat başkanı Ertan Bektaş ve ilçe başkanı T. Koray Sertdemir, vatandaşlara birlikte lokma dağıtımı yaptılar. Program kapsamında Kur’an-ı Kerim tilaveti okunurken, dualar edilerek şehitler yad edildi.BBP Gelibolu İlçe Başkanı Koray Sertdemir yaptığı açıklamada, merhum liderleri Muhsin Yazıcıoğlu’nun dava anlayışını yaşatmaya devam edeceklerini belirterek, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.Etkinliğe, cuma namazını Gelibolu’da kılan İsmail Kaşdemir de katıldı. Program sonrası vatandaşlara ikram edilen lokmadan alan Kaşdemir, “Allah kabul etsin” temennisinde bulunarak İlçe Başkanı Sertdemir ile kısa süre sohbet etti. Program, yapılan ikramların ardından sona erdi.
Haber Merkezi
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora