Bugun...

Eğitim Yöneticileri İftar Programında Buluştu

Gelibolu İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Aydın, ilçede görev yapan okul ve kurum müdürleriyle iftar programında bir araya gelerek birlik ve beraberlik mesajı verdi.
facebook-paylas
 Tarih: 05-03-2026 19:34:39

Eğitim Yöneticileri İftar Programında Buluştu

Gelibolu İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Aydın, ilçede görev yapan okul ve kurum müdürleriyle iftar programında bir araya geldi.
Gelibolu Öğretmenevi ve ASO Restoranı’nda düzenlenen programa İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Aydın’ın yanı sıra Şube Müdürü Ozancan Acarı ile ilçede görev yapan okul ve kurum müdürleri katıldı. Programda eğitim yöneticileri, Ramazan ayının manevi atmosferinde aynı sofrada buluşarak birlikte iftar yaptı.
İftar programında okul ve kurum müdürleriyle sohbet eden İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Aydın, ilçede yürütülen eğitim faaliyetleri ve devam eden çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Samimi bir ortamda gerçekleşen programda, eğitim yöneticileri arasında iletişim ve dayanışmanın güçlendirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.
Haber: Elif MAYADAĞ

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI