|
Tweet |
Gelibolu Romanları Sosyal Etkinlikler Derneği tarafından Ramazan ayı dolayısıyla Camikebir Mahallesi sakinlerine yönelik anlamlı bir İstanbul gezisi düzenlendi.
Dernek Başkanı Hakan Tosun öncülüğünde gerçekleştirilen gezi kapsamında vatandaşlar, İstanbul’un manevi değeri yüksek noktalarını ziyaret etme fırsatı buldu. Program çerçevesinde Sultanahmet Camii, Ayasofya-i Kebir Cami-i Şerifi, Eyüp Sultan Camii, Üsküdar ve Hırka-i Şerif Camii ziyaret edilerek Ramazan ayının manevi atmosferi birlikte yaşandı.
Gezi kapsamında ayrıca 15 Temmuz Şehitler Müzesi gezildi ve iftar programı da burada gerçekleştirildi. Dernek Başkanı Hakan Tosun, kendilerini iftar programında ağırlayan 15 Temmuz Derneği Başkanı İsmail Hakkı Turunç’a gösterdiği ilgi ve misafirperverlik dolayısıyla teşekkür etti.
İstanbul’un manevi atmosferinin ayrı bir güzellik taşıdığını ifade eden Tosun, vatandaşların talebini yerine getirmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, “Ramazan ayında hem manevi değerlerimizi ziyaret ettik hem de hemşehrilerimizle güzel anılar biriktirdik” dedi.
Tosun ayrıca, geziye sağladığı desteklerden dolayı Gelibolu Kaymakamı Cihat Koç’a Gelibolu Romanları Sosyal Etkinlikler Derneği adına teşekkürlerini iletti.
Haber: Caner AKŞİT
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora