|
Tweet |
Okçulukta 18 Mart Çanakkale Şehitleri Kupası yarışmaları, Antalya’da gerçekleştirildi. Antalya 100. Yıl Okçuluk Tesisleri’nde 11-15 Mart 2026 tarihleri arasında düzenlenen ve 5 gün süren organizasyonda sporcular madalya için mücadele etti.
Şampiyonada Gelibolu’yu gururlandıran önemli bir başarı elde edildi. İstanbul Okçuluk Spor Kulübü sporcusu Gelibolulu milli okçu Ulaş Berkim Tümer, Klasik Yay Büyük Erkekler kategorisinde rakiplerini geride bırakarak altın madalya kazandı ve Türkiye şampiyonu oldu.
18 Mart Çanakkale Şehitleri anısına düzenlenen bu anlamlı organizasyonda elde edilen başarı, hem Gelibolu’da hem de spor camiasında büyük sevinçle karşılandı.
Haber: Caner AKŞİT
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora