Bugun...

Geliboluspor Deplasmandan Puan Çıkaramadı

facebook-paylas
 Tarih: 24-03-2026 22:12:16

Geliboluspor Deplasmandan Puan Çıkaramadı

Çanakkale Süper Amatör Lig (SAL) 20. hafta mücadelesinde Geliboluspor, deplasmanda Gümüşçayspor ile karşı karşıya geldi. Genç ve eksik bir kadroyla sahaya Geliboluspor, sahadan 1-0’lık mağlubiyetle ayrıldı.
Gümüşçay Stadı’nda oynanan mücadeleyi hakemler Yaşarcan Baskın, Berat Poyraz ve Gökhan Rahman Akça yönetti. Karşılaşmaya eksik ve genç bir kadroyla çıkan Geliboluspor, ilk yarıda rakibi karşısında dirençli bir oyun ortaya koydu. İlk 45 dakika golsüz eşitlikle tamamlandı.
İkinci yarıda ev sahibi ekip Gümüşçayspor, 55. dakikada Abdullah Lang’ın kaydettiği golle öne geçti. Kalan dakikalarda beraberlik için çaba gösteren Geliboluspor, aradığı golü bulamayınca sahadan 1-0’lık mağlubiyetle ayrıldı.
Centilmence geçen karşılaşmanın ardından her iki takım da mücadelelerinden dolayı takdir toplarken, Gümüşçayspor’a ligdeki kalan maçlarında başarılar dilendi.
Geliboluspor İlk 11: Hasan Avcı, Bayram Yıldız, Halil Özdemir, Hüseyin Budak, Enes Sivri, Eren Karakaya, Buğra Tutum, Erkan Aydın, Ali Baran Temuçin, Ahmet Kaan Akyüz, Tuğra Bolat.
Haber: Hilal GEZER

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI