Bugun...

Kolorektal Kanser Farkındalık Ayı Eğitimi Düzenlendi

facebook-paylas
 Tarih: 30-03-2026 19:54:40

Kolorektal Kanser Farkındalık Ayı Eğitimi Düzenlendi

01–31 Mart Ulusal Kolorektal Kanser Farkındalık Ayı kapsamında, Gelibolu Sağlıklı Hayat Merkezi bünyesinde faaliyet gösteren KETEM birimi personelleri tarafından hizmet içi eğitim programı gerçekleştirildi.
Düzenlenen eğitimde, kolorektal kanserde erken teşhisin hayati önemine dikkat çekildi. Katılımcılara tarama yöntemleri, hastalığın risk faktörleri ve güncel tedavi yaklaşımları hakkında kapsamlı bilgiler verildi.
Yetkililer, özellikle düzenli taramaların ve erken tanının yaşam kurtarıcı olduğuna vurgu yaparak vatandaşların farkındalık konusunda bilinçlenmesinin önemini belirtti.
Eğitim sonunda, “Unutmayalım: Erken teşhis hayat kurtarır” mesajı bir kez daha hatırlatıldı.

Haber: Hilal GEZER

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI