Bugun...

Minik Öğrencilere Sağlıklı Beslenme Bilinci Aşılandı

facebook-paylas
 Tarih: 04-03-2026 21:06:07

Minik Öğrencilere Sağlıklı Beslenme Bilinci Aşılandı

Gelibolu İlçe Sağlık Müdürlüğü personelleri tarafından, 4 Mart Dünya Obezite Günü kapsamında öğrencilere yönelik farkındalık etkinlikleri düzenlendi.
Gerçekleştirilen etkinlikler kapsamında öğrencilerle birlikte sağlıklı beslenme alışkanlıklarını teşvik etmek amacıyla sağlıklı kek yapımı etkinliği gerçekleştirildi. Bunun yanı sıra “sağlıklı–sağlıksız çocuk” temalı bilgilendirme çalışması ve boyama etkinliği ile öğrencilerin konuya yönelik bilinç kazanmaları hedeflendi.
Etkinlik kapsamında kurum diyetisyeni tarafından öğrencilere obezite ve sağlıklı beslenme konularında eğitim verilerek dengeli ve düzenli beslenmenin önemi anlatıldı.
Yetkililer, çocukluk çağında kazanılan doğru beslenme alışkanlıklarının sağlıklı bir yaşamın temelini oluşturduğuna dikkat çekerek, benzer farkındalık çalışmalarının devam edeceğini belirtti.
Haber: Elçin YÜZÜAK

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI