|
Tweet |
Gelibolu İlçe Sağlık Müdürlüğü personelleri tarafından, 4 Mart Dünya Obezite Günü kapsamında öğrencilere yönelik farkındalık etkinlikleri düzenlendi.
Gerçekleştirilen etkinlikler kapsamında öğrencilerle birlikte sağlıklı beslenme alışkanlıklarını teşvik etmek amacıyla sağlıklı kek yapımı etkinliği gerçekleştirildi. Bunun yanı sıra “sağlıklı–sağlıksız çocuk” temalı bilgilendirme çalışması ve boyama etkinliği ile öğrencilerin konuya yönelik bilinç kazanmaları hedeflendi.
Etkinlik kapsamında kurum diyetisyeni tarafından öğrencilere obezite ve sağlıklı beslenme konularında eğitim verilerek dengeli ve düzenli beslenmenin önemi anlatıldı.
Yetkililer, çocukluk çağında kazanılan doğru beslenme alışkanlıklarının sağlıklı bir yaşamın temelini oluşturduğuna dikkat çekerek, benzer farkındalık çalışmalarının devam edeceğini belirtti.
Haber: Elçin YÜZÜAK
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora