Bugun...

Müdür Aydın’dan 26 Kasım İlkokulu’na Ziyaret

facebook-paylas
 Tarih: 05-03-2026 19:31:44

Müdür Aydın’dan 26 Kasım İlkokulu’na Ziyaret

Gelibolu İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Aydın, okul ziyaretleri kapsamında 26 Kasım İlkokulu’nda öğrencilerle bir araya geldi. Ziyaret sırasında öğrenciler tarafından hazırlanan bilimsel çalışmalar ve tasarım ürünleri incelendi.
Öğrencilerin hazırladığı projeler hakkında bilgi alan İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Aydın, öğrencilerle sohbet ederek çalışmaların hazırlanış süreci hakkında değerlendirmelerde bulundu. Öğrencilerin geri dönüşüm materyalleri kullanarak hazırladığı tasarımlar, bilimsel düşünme ve üretkenlik becerilerini ortaya koyan örnek çalışmalar olarak sergilendi.
Gerçekleştirilen etkinlikte öğrenciler; günlük yaşam problemlerine yönelik çözüm üreten modeller, enerji ve çevre temalı tasarımlar ile çeşitli deney düzeneklerini tanıttı. Öğrencilerin hazırladığı çalışmalar öğretmenler eşliğinde ziyaretçilere sunuldu.
Faaliyet kapsamında yapılan çalışmalar, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda öğrencilerin araştırma, sorgulama, üretme ve problem çözme becerilerini geliştirmeye yönelik uygulamaların okul ortamında etkin bir şekilde yürütüldüğünü ortaya koydu.
Haber. Caner AKŞİT

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI