Bugun...

Müdür Aydın’dan Ara Tatil Mesajı

facebook-paylas
 Tarih: 15-03-2026 17:42:09

Müdür Aydın’dan Ara Tatil Mesajı

Gelibolu İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Aydın, 2025-2026 eğitim öğretim yılı ikinci dönem ara tatili dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Müdür Aydın, mesajında şu ifadelere yer verdi; “Sevgili Öğrencilerimiz, Kıymetli Öğretmenlerimiz ve Değerli Velilerimiz;
Yoğun ve emek dolu bir eğitim öğretim sürecinin ardından ara tatile ulaşmanın huzurunu ve mutluluğunu yaşıyoruz.
Bu kısa tatil; çocuklarımızın biraz soluklanacağı, öğretmenlerimizin emeklerinin karşılığını dinlenerek hissedeceği, ailelerimizin ise sevdikleriyle daha fazla vakit geçireceği kıymetli bir fırsattır. Dinlenmek, güç toplamak ve yeniden buluşacağımız günlere özlem biriktirmek için güzel bir zaman dilimi.
Sevgili öğrencilerimizden bu günleri sadece dinlenerek değil; kitap okuyarak, merak ettikleri konuları araştırarak, doğayla ve sevdikleriyle vakit geçirerek değerlendirmelerini diliyorum.
Kıymetli öğretmenlerimize ise çocuklarımızın hayatına kattıkları emek, sevgi ve rehberlik için gönülden teşekkür ediyorum. Sizlerin gayreti, ilçemizin eğitim yolculuğunun en güçlü dayanağıdır.
Değerli velilerimiz; çocuklarımızın eğitim yolculuğunda gösterdiğiniz ilgi ve destek, bizler için çok kıymetlidir. Bu tatil günlerinde aile sıcaklığının, sohbetin ve birlikte geçirilen zamanın çocuklarımız için en güzel kazanım olacağına inanıyorum.
Ara tatilin; dinlenme, huzur ve mutluluk getirmesini diliyor; yeniden okullarımızda buluşacağımız günleri şimdiden özlemle bekliyoruz.
Tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve velilerimize sağlıklı, huzurlu ve güzel bir ara tatil diliyorum”
Haber: Cevriye ŞAHİN

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI