|
Tweet |
Gelibolu Sağlıklı Hayat Merkezi tarafından toplum sağlığını desteklemeye yönelik eğitim faaliyetleri kapsamında, Sosyal Dayanışma Merkezi (SODAM) kursiyerlerine sağlıklı beslenme ve obezite konusunda bilgilendirme eğitimi verildi.
Eğitim, Gelibolu Sağlıklı Hayat Merkezi diyetisyeni Rümeysa Gülser tarafından gerçekleştirildi. Programda kursiyerlere dengeli ve düzenli beslenmenin önemi, günlük yaşamda doğru besin tercihleri, obezitenin nedenleri ile korunma yolları hakkında kapsamlı bilgiler aktarıldı.
Katılımcıların yoğun ilgi gösterdiği eğitimde, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının erken dönemde kazanılmasının önemine dikkat çekilirken, obezitenin yol açabileceği sağlık sorunları da örneklerle anlatıldı.
Haber: Elif MAYADAĞ
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora