|
Tweet |
18-24 Mart Ulusal Yaşlılar Haftası kapsamında, Gelibolu Sağlıklı Hayat Merkezi personelleri tarafından yaşlı sağlığına dikkat çekmek amacıyla çeşitli etkinlikler gerçekleştirildi.
Hafta dolayısıyla kurumda bilgilendirme standı açılarak vatandaşlara yaşlı sağlığı konusunda farkındalık kazandırıldı. Ayrıca fizyoterapi odasında büyüklerle birlikte fiziksel aktivite etkinliği düzenlenerek hareketli ve sağlıklı bir yaşamın önemi vurgulandı.
“Yaş Almak Değil, Yalnız Kalmak Yorar” temasıyla gerçekleştirilen etkinlikte, katılımcılarla keyifli ve verimli anlar paylaşıldı. Etkinlikler, yaşlı bireylerin hem fiziksel hem de sosyal açıdan desteklenmesinin önemine dikkat çekti.
Haber: Cevriye ŞAHİN
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora