Bugun...
SON DAKİKA

Belediyede Araç Filosu Güçleniyor

facebook-paylas
 Tarih: 06-07-2025 18:16:18

Belediyede Araç Filosu Güçleniyor

Gelibolu Belediyesi, araç filosunu güçlendirmeye devam ediyor. çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Türkiye Belediyeler Birliği’nin hibe desteğiyle 1 adet vidanjör aracı belediye hizmetlerine katıldı.
Belediye Başkanı Ali Kamil Soyuak, yeni vidanjör aracının hizmete alınmasıyla ilgili açıklamalarda bulunarak, “Sevgili vatandaşlarım, göreve başladığımız günden beri söylediğimiz şeyleri tek tek yapmaya, elimizden geldiği kadar başarmaya çalışıyoruz. Yine bugün, Gelibolu Belediye Başkanlığının bütçesinden bir kuruş çıkmadan, bir vidanjör sahibi olduk,” dedi.
Başkan Soyuak, hibe desteği için Türkiye Belediyeler Birliği’ne Gelibolu halkı adına teşekkürlerini iletti. Tek dertlerinin Gelibolu’ya hizmet etmek olduğunu belirten Başkan Soyuak; “Türkiye Belediyeler Birliği’nin hibe desteğiyle 1 adet vidanjör aracımızı hizmete aldık. Gelibolu için çalışan, üreten ve gelişen bir belediyecilik anlayışıyla yolumuza devam ediyoruz” dedi.
Haber: Hilal GEZER

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI