Bugun...
SON DAKİKA

Belediyeden Aşure İkramı

facebook-paylas
 Tarih: 07-07-2025 16:23:41

Belediyeden Aşure İkramı

Gelibolu Belediyesi, Muharrem Ayı'nın önemli günlerinden biri olan Aşure Günü dolayısıyla, çarşı merkezinde vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Vakıfbank önünde düzenlenen etkinlik, halkın yoğun ilgisiyle karşılandı.
Etkinlikte, Belediye Başkanı Ali Kamil Soyuak ve belediye personelleri tarafından hazırlanan aşureler, vatandaşlara ikram edildi. Aşure dağıtımına Başkan Soyuak’ın yanı sıra Belediye Başkan Yardımcıları Süleyman Burak Batır ve Birol Gez, AK Parti Belediye Meclis Üyeleri de katıldı.
Aşure Günü’nün birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün güçlü şekilde yaşandığı özel günlerden biri olduğunu belirten Belediye Başkanı Ali Kamil Soyuak, “Aşure Günü’nün bereketi, evinize bolluk, kalbinize huzur getirsin” dedi.
Haber: Cevriye ŞAHİN

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI