Bugun...
SON DAKİKA

Cimnastikçilerden ‘Hoşgeldin 2020’ Gösterisi

Çanakkale Cimnastik ve Gençlik Spor Kulübü öğrencileri ‘Hoşgeldin 2020’ gösterisi düzenledi.
facebook-paylas
 Tarih: 21-12-2019 18:09:38

Cimnastikçilerden ‘Hoşgeldin 2020’ Gösterisi

İlçemizde çalışmalarında devam eden Çanakkale Cimnastik ve Gençlik Spor Kulübü, dün Mehmet Akif Ersoy Mesleki ve Teknik anadolu Lisesi Spor Salonunda ‘Hoşgeldin 2020’ cimnastik gösterisi gerçekleştirdi.
Cimnastik Spor Kulübü öğrencilerinin velilerinin de yoğun ilgi gösterdiği programda noel baba sürprizi yaşandı. 
Programda noel baba sporculara yılbaşı hediyeleri dağıttı.
Haber: Nermin KAYA

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI