|
Tweet |
Geçtiğimiz haftalarda yeni kurulan Gelibolu Musıki Derneği, ilk konserinin ardından, bir kutlama programı düzenledi.
16 Aralık Pazartesi günü ilk konserini gerçekleştiren Gelibolu Musıki Derneği üyeleri, dün gerçekleştirilen konserin başarılı geçmesinin ardından kutlama programı düzenledi. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Gelibolu Piri Reis Meslek Yüksek Okulu’nda gerçekleştirilen kutlama programına dernek üyelerinin yanı sıra İlçe Emniyet Müdürü Fadıl Güçlü ve emniyet personelleri ile AK Parti İl Genel Meclis Üyesi Serhad Sürücü de katıldı.
Kutlama programında, yeni kurulan bir dernek olarak ilk konserinin başarısı ile ilgili kısa bir konuşma yapılarak, emeği geçen herkese teşekkür edildi. Kutlama koro şefi Orhan Selçuk, Dernek Üyeleri ve İlçe Emniyet Müdürü Fadıl Güçlü’nün kutlama pastasını kesmesi ile devam etti.
Haber: Nermin KAYA
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora