Bugun...
SON DAKİKA

Musıki Derneği’nden Konser Kutlaması

facebook-paylas
 Tarih: 20-12-2019 19:26:29

Musıki Derneği’nden Konser Kutlaması

Geçtiğimiz haftalarda yeni kurulan Gelibolu Musıki Derneği, ilk konserinin ardından, bir kutlama programı düzenledi.
16 Aralık Pazartesi günü ilk konserini gerçekleştiren Gelibolu Musıki Derneği üyeleri, dün gerçekleştirilen konserin başarılı geçmesinin ardından kutlama programı düzenledi. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Gelibolu Piri Reis Meslek Yüksek Okulu’nda gerçekleştirilen kutlama programına dernek üyelerinin yanı sıra İlçe Emniyet Müdürü Fadıl Güçlü ve emniyet personelleri ile AK Parti İl Genel Meclis Üyesi Serhad Sürücü de katıldı.
Kutlama programında, yeni kurulan bir dernek olarak ilk konserinin başarısı ile ilgili kısa bir konuşma yapılarak, emeği geçen herkese teşekkür edildi. Kutlama koro şefi Orhan Selçuk, Dernek Üyeleri ve İlçe Emniyet Müdürü Fadıl Güçlü’nün kutlama pastasını kesmesi ile devam etti.
Haber: Nermin KAYA 

Etiketler

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER YEREL HABER Haberleri
  HABER ARA
nöbetçi eczaneler
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
GAZETEMİZ
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI