|
Tweet |
Belediye Başkanı Mustafa Özacar, belediyeyi ve başkanlığını yürüttüğü birlikleri ilgilendiren konularda temaslarda bulunmak için Bursa’ya gitti.
Başkan Özacar, Bursa ziyaretinde Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı 4. Bölge Müdürlüğü’ne de ziyarette bulundu. Gelibolulu olan Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı 4. Bölge Müdürü Yusuf Taşkan’ı ziyaret eden Başkan Özacar, bir süre ilçemizdeki çalışmalar ve güncel konular hakkında sohbet ederek, fikir alışverişinde bulundu.
Haber: İrem FAKİR
ATATÜRK’ÜN YOLU ULUSAL EGEMENLİK
İNGİLİZCE BİLMEDİĞİNİZ İÇİN KAÇIRDIKLARINIZ NELERDİR?
Hiç Ölmeyecekmiş Gibi Yaşıyoruz..
GELİBOLU’YU YAZMAK
Gelibolu’da Unutulmayan Kahramanlar: Seyyar Jandarma Taburu Anması
2025 BİTERKEN
Gelibolu’da Yelkenler Fora